CONTES FIL PER RANDA

Descargar CONTES FIL PER RANDA en pdf

Comienza la descarga de CONTES FIL PER RANDA en EPUB. También disponible en formato PDF. No sabés cómo descargar? Mirá las indicaciones al final de la página. CONTES FIL PER RANDA está en español y completo.

Sinopsis de CONTES FIL PER RANDA

Els nens són especialistes a fer preguntes aparentment senzilles que en realitat són ben difícils de respondre.

Per què la balena té la gola que té?Per què el camell té el gep que té?

Per què el rinoceront té la pell que té?Sovint l’única resposta possible es troba en la fantasia. Sobretot en la dels més petits. Rudyard Kipling va escriure aquests contes sobre animals per a la seva filla Josephine, i els hi explicava abans d’anar a dormir. No van ser recopilats i publicats fins passats uns anys, el 1902. Avui els Contes fil
per randa són tot un clàssic de la literatura infantil. Meravellosament repensats per Elli Woollard, brillantment traduïts per Miquel Desclot i bellíssimament il·lustrats per Marta Altés, petits i grans somriuran cada cop que obrin aquest llibre màgic.
Ver más

RUDYARD KIPLING

Bombay, (1865-1936). Rudyard Kipling escribió novelas, poemas y relatos ambientados principalmente en la India y Birmania durante la época de gobierno británico. Kipling fue un escritor prolífico y popular, y su literatura gira siempre en torno a tres ejes: el patriotismo, el deber de los ingleses de llevar una vida de intensa actividad y el destino de Inglaterra, llamada a ser un gran imperio. Su insistencia en este último aspecto era sin duda un eco del pasado victoriano, y perjudicó gravemente su reputación como escritor, a pesar de que fue el primer autor británico galardonado con el Nobel de Literatura.
Ver ficha del autor

Características de la descarga:

  • Visitas a este título: 1281
  • Tamaño del archivo: 712KB
  • Descargas totales: 910
  • Extensiones: pdf – epub – otras

Temáticas:

Infantil

Infantil 6 a 8 años

Literatura de 6 a 8 años

Ver otros libros de Literatura infantil

Datos necesarios del libro


«CONTES FIL PER RANDA pdf»