O CRANEO DE CASTELAO

Descargar O CRANEO DE CASTELAO en pdf

Comienza la descarga de O CRANEO DE CASTELAO en EPUB. También disponible en formato PDF. No sabés cómo descargar? Mirá las indicaciones al final de la página. O CRANEO DE CASTELAO está en español y completo.

Sinopsis de O CRANEO DE CASTELAO

Romance policial cuja ação se desenvolve em torno ao roubo da caveira de Castelao do Panteão de Galegos Ilustres e que leva o protagonista a uma viagem por quatro continentes na procura da “relíquia” desaparecida. Projeto que nasceu no encontro internacional Galego no Mundo. Latim em pó que decorreu em Santiago de Compostela inserido na programação da Capital Europeia da Cultura no ano 2000.

Depois de o Catedrático de Medicina, o Professor F., envolver o seu discípulo na procura do crânio de Castelao roubado do Panteão de Galegos Ilustres em Compostela, começam uma série de peripécias escritas por Carlos Quiroga (Galiza), Miguel Miranda (Portugal), Antón Lopo (Galiza), Bernardo Ajzenberg (Brasil), Suso de Toro (Galiza), Germano Almeida (Cabo Verde), Quico Cadaval (Galiza), Possidónio Cachapa (Portugal), Xavier Queipo (Galiza), Luís Cardoso (Timor) e Xurxo Souto (Galiza), que levaram o protagonista aos lugares mais inesperados.

Na tarde do 13 de Maio Santiago de Compostela estava já primaveril. Para o lado do Centro de Arte Contemporânea o Parque de Bonaval irradiava a calma do fim de semana, com isolados e vagarosos visitantes. Pelas vidraças baixas do edifício de Álvaro Siza entrava uma luz nimbada que deixava na atmosfera do bar um sossego quente. Na mesa do canto estava sentado P. desde as 17:00 h., com alguma ansiedade mal dissimulada. Aguardava alguém. O Catedrático de Medicina, o Professor F., “orientador” da sua tese de doutoramento, tinha deixado para ele uma mensagem para encontrar-se naquele lugar. E P. consumira um café com impaciência, tratando de imaginar que podia querer o velho catedrático, sem alcançar uma explicação para o motivo da cita nem para a escolha precisamente do Museu.
Ver más

Características de la descarga:

  • Visitas a este título: 1302
  • Tamaño del archivo: 570KB
  • Descargas totales: 728
  • Extensiones: pdf – epub – otras

Temáticas:

Novela contemporánea

Narrativa en gallego

Ver otros libros de Novelas

Datos necesarios del libro

Editorial:
AGAL(ASSOCIAÇOM GALEGA DA LINGUA)
Idioma:
GALLEGO
Encuadernación:
Tapa blanda
ISBN:
9788487305740


«O CRANEO DE CASTELAO pdf»